Oferim consumatorilor cea mai bună experiență
La Intrum înțelegem provocările cu care se confruntă persoanele care au datorii și știm cum să îi ajutăm. În fiecare zi, interacționăm cu aproximativ 250.000 de consumatori, pentru a înțelege situația lor financiară și pentru a identifica cele mai bune soluții de plată, în vederea eliberării lor de datorii.
Valorile etice ale Intrum în materie de colectare a datoriilor, cât și utilizarea instrumentelor și tehnologiilor avansate, oferă consumatorilor soluții moderne personalizate.
Depunem eforturi considerabile pentru a înțelege nevoile fiecărui consumator. Scopul nostru este de a ajuta oamenii să înțeleagă situația, să recapete controlul financiar, să-și achite restanțele și să-și continue viața fără griji și datorii.
“O echipă incredibil de înțelegătoare, care ne face să nu mai simțim datoriile atât de apăsătoare.”Consumator anonim cu datorii la plata creditului ipotecar
Folosind o varietate de instrumente, de la grupuri focalizate pe consumatori până la sondaje efectuate în timp real și evaluări independente, ne asigurăm că toti consumatorii au o experiență pozitivă chiar dacă simt că depășesc o perioadă dificilă.
Segmentarea consumatorilor – furnizarea unui serviciu individual
Modelul nostru de segmentare al consumatorilor pe categorii, ne permite să identificăm ce tip de comunicare și servicii preferă fiecare. Folosim experiența și tehnologia necesară pentru a ne adapta serviciile și dialogul în funcție de fiecare consumator. Situațiile consumatorilor diferă semnificativ. De exemplu:
Pe de o parte, când o persoană primește o singură notificare de colectare a debitului, dorește să achite rapid și să nu interacționeze cu consultanți, are nevoie de opțiuni de plată digitale, rapide și ușor de utilizat pentru a-și plăti factura. În acest caz, consumatorul se poate conecta cu ușurință la platforma noastră online pentru verificarea contului și efectuarea plății.
Pe de altă parte, când o persoană cu probleme financiare dorește să-și îmbunătățească situația, trebuie să se simtă înțeleasă și să găsească cea mai bună opțiune de plată împreuna cu reprezentant Intrum dedicat și experimentat. Avem consilieri special instruiți care lucrează cu consumatorii pentru a găsi cea mai bună cale către un viitor fără datorii.
Este de înțeles că și consumatorii experimentează numeroase emoții și uneori chiar sentimente de frustrare în legătură cu datoria. La Intrum, trebuie să răspundem nevoilor practice și emoționale. Fiecare consumator primește informări și servicii adaptate tipologiei, obiectivelor, abilităților, situației financiare și mediului său.
Folosim experiența dobândită pentru a ne asigura că fiecare consumator se simte ascultaț și înțeleș, și că alegem împreună cea mai bună măsură pentru a-i ajuta în achitarea datoriilor, precum efectuarea plății, crearea unui plan de plată, amânarea plății sau furnizarea de informații suplimentare.
„Foarte înțelegători. Au ascultat ce am avut de spus și nu m-au grăbit. Această companie înțelege că viața și situațiile sunt diferite și dificile.”Consumator anonim cu datorii la plata creditului ipotecar
Consultanții nostri care lucrează în call-center sunt foarte pregătiți și extrem de calificați. Înțelegerea și abordarea lor empatică angajează consumatorul în discuție și îl motivează să colaboreze cu noi. Acest lucru este bun pentru clienții noștri, consumatorii lor și pentru economie, în general.
„Misiunea noastră este să ascultăm ambele puncte de vedere și să identificăm cea mai accesibilă și sustenabilă soluție, benefică pentru toți. Putem realiza asta doar tratând pe toată lumea cu demnitate, respect și empatie.”Anca Gimpețeanu, Director Operațiuni, Intrum România