Respectarea normelor legislative și tratamentul etic față de clienți sunt pietrele de temelie ale Intrum, în ceea ce privește activitatea de colectare a debitelor. Investim semnificativ în tehnologie, procese și oameni pentru a asigura cele mai bune rezultate pentru clienții și consumatorii noștri.
Cu siguranță vi s-a întâmplat să întâmpinați situații în care clienții dumneavoastră nu au reușit să își achite facturile la timp sau chiar deloc, din diferite motive, chiar și după ce ați trimis notificările de plată. Astfel, cu cât începeți mai repede procesul de colectare al datoriilor, cu atât mai multe șanse aveți să vă recuperați banii.
O companie de colectare a datoriilor ajută la asigurarea unei plăți mai rapide, dar poate, de asemenea, să contribuie mai mult la dezvoltarea organizației dumneavoastră. Analizați nevoile dumneavoastră și modul în care agenția de colectare vă poate ajuta să le îndepliniți.
În loc să vă confruntați cu situațiile în care sunt înregistrate întârzieri la plată, mai bine alegeți un specialist în colectarea datoriilor pentru a asigura plăți rapide și servicii excelente pentru clienți.
Există exemple clare despre modul în care companiile care înregistrează pierderi mari de credit își gestionează facturarea, în comparație cu cele care, de obicei, sunt plătite la timp. Prin urmare, ce ați putea îmbunătăți?
Buna practică în colectarea creanțelor impune furnizorilor de servicii să adere la standardele legale stabilite de piețele, pe care își desfășoară activitatea. La Intrum, considerăm că abordarea etică este singura modalitate de a funcționa corespunzător.
Împreună deschidem calea spre afaceri prospere
loading...