Implicarea din timp, crește rata de succes în domeniul utilităților
Parcursul clientului în această colaborare este crucială deoarece trebuie să se asigure că beneficiarii de servicii sunt mulțumiți de furnizorii lor de utilități și că vor menține colaborarea. La Intrum, suntem experți în facilitarea acestui parcurs, de la primele etape de facturare până la gestionarea complexă a colectării de creanțe.
Furnizorii de utilități se confruntă cu o dublă provocare. Astfel, dacă la nivel global, schimbările climatice, problemele ecologice și evenimentele mondiale afectează inovația, oferta și prețurile, la nivelul clienților, furnizorii trebuie să fie atenți la nevoile și provocările consumatorilor pentru a reduce numărul dezabonărilor.
Acest lucru este mai ușor de spus, decât de făcut, mai ales într-un mediu caracterizat de o mobilitate crescută a consumatorilor, în care aceștia sunt încurajați să își revizuiască și să își schimbe periodic furnizorul. Din aceste motive experiența consumatorilor este mai importantă ca niciodată pentru eliminarea barierelor și crearea unei colaborări pozitive.
La Intrum ne folosim experiența, cunoștințele și datele pentru a oferi consumatorilor soluții personalizate, fie prin intermediul canalelor preferate, fie prin modalitățile de plată. Cu cât ne implicăm mai devreme operaționaș, cu atât putem influența mai bine experiența din procesul de colectare creanțe.
În sectorul utilităților, afacerile sunt adesea de natură internațională și volumele variază. Oricare ar fi dimensiunea și cerințele, cunoaștem sistemul de reglementare și suntem pregătiți să ajutăm furnizorii cu toate informațiile necesare gestionării datoriilor.
Perturbarea în industria energetică este continuă și intensă de aceea trecerea la soluții durabile este un obiectiv real. De ce să nu ne permiteți să vă ajutăm cu gestionarea restanțelor și astfel să generăm resurse valoroase pentru inovație și pentru preocupările de bază ale afacerii dumeavoastră?