Consumatori vulnerabili
Este important să identificăm consumatorii aflați în situații vulnerabile și să ne asigurăm că aceștia beneficiază de un tratament adecvat, care să reflecte situația lor. La Intrum, suntem conștienți de faptul că problemele de sănătate mintală și fizică pot afecta consumatorii în moduri diferite.
Vulnerabilitatea poate lua multe forme, poate fi cauzată de situația financiară a unui consumator, de starea sa psihică sau de sănătatea sa fizică. Este esențial să tratăm fiecare persoană în parte și să ne adaptăm serviciile la nevoile acesteia. Un consumator poate avea o problemă de sănătate psihică sau fizică, dar să aibă totuși capacitatea de a lua decizii financiare relevante.
Orientarea către consumator se află în centrul culturii noastre și suntem hotărâți să oferim cele mai bune servicii posibile pentru consumatori, împreună cu informații clare și concise, permițându-le oamenilor să își achite datoriile cu încredere în timp ce se confruntă cu dificultăți.
Intrum utilizează o gamă largă de expertiză și instrumente externe pentru instruire, în soluționarea situațiilor cu consumatori vulnerabili. În Regatul Unit, aceasta include cele mai bune practici de la Money Advice Trust, Chris Fitch - 21 Steps și Credit Services Association. Angajații sunt încurajați să înțeleagă circumstanțele consumatorului și să folosească bunul simț în abordarea lor. În cazul în care există îndoieli, conturile sunt transmise echipei de asistență pentru consumatori.
Unele dintre modelele și sistemele pe care le folosim includ:
Fiecare situație poate fi diferită, iar ca urmare a acestui fapt, angajații Intrum sunt instruiți să fie deschiși și flexibili în abordarea consumatorilor și în gestionarea conturilor de creanțe ale acestora. Intrum va face ajustări rezonabile pentru a se asigura că toate comunicările sunt adaptate astfel încât să satisfacă nevoile consumatorului. Puteți fi siguri, consumatorii dumneavoastră se află pe mâini bune.