Sustenabilitatea financiară a consumatorilor dumneavoastră

Este datoria noastra să ajutăm oamenii să își gestioneze cât mai bine finanțele personale și, facem asta cu succes de peste 100 de ani. Lucrăm corect și etic pentru a ajuta clienții să își rezolve problema datoriilor financiare, deoarece lichidarea datoriilor este benefică atât pentru economie cât și pentru consumatori.

Purtăm un dialog deschis cu oamenii

Vorbim cu seniorii care întâmpină dificultăți în gestionarea facturilor și au nevoie de ajutor pentru a prioritiza cheltuielile. Discutăm cu mama care își crește singură copilul fără a avea un loc de muncă și care nu știe cum să rezolve dificultățile financiare. Asta este ceea ce facem. În fiecare zi.

De-a lungul Europei cei peste 8000 de colegi discută în fiecare zi cu oameni care se află în diferite stadii al unui credit, înainte și după data scadentă. Aceasta este expertiza noastră, ceea ce realizăm de mai bine de 100 de ani. Dar cum îi putem noi ajuta cel mai bine pe consumatori să își achite datoriile când aceștia se află în situații diferite? Am efectuat o adâncă analiză în vasta noastră bază de date și am identificat oamenii care se alfă în spatele numerelor și a tipologiilor de consumatori. Știind cine sunt și cum gândesc, le putem oferi o consiliere mai bună și îi putem îndruma către un echilibru financiar.

Echilibrarea consumatorilor

A ajuta oamenii să își creeze un echilibru financiar înseamna o îmbunătățire a calității vieții acestora, plăți previzibile pentru clienții noștri și o societate comercială mai echitabilă. Obligația noastră este de a echilibra consumatorii din punct de vedere financiar, lucru care îi va ajuta pe clienții noștri să își dezvolte afacerile și să dețină în permanență controlul asupra unui flux de numerar sănătos.

Iată cum funcționează:

Când întâlnim o persoană care se confruntă pentru prima dată cu o asemenea situație, lucru care se întamplă în proporție de 17% raportat la baza noastră de consumatori, știm că acesta nu a mai luat legatura cu nicio altă companie de colectare de creanțe până atunci. Persoanele care se regăsesc în acest scenariu ar putea fi stresate, speriate sau poate chiar puțin derutate de notificarea pe care au primit-o și nu știu exact ce reprezintă aceasta. Personalul nostru este specializat în a-i ajuta pe consumatorii care se regăsesc în această situație. Îi pot îndruma pe consumatori pe drumul cel bun astfel încât să își solutioneze dificultățile financiare și să redevina consumatori profitabili pentru clienții noștri.

Așadar, echilibrul între viteza plătilor, rata de succes și satisfacția consumatorilor este cheia către succesul nostru și catre succesul clienților noștri. Și felul în care noi îi ajutăm are un efect direct proporțional cu succesul nostru la nivel de companie. Dacă suntem prea duri, satisfacția consumatorilor și relația acestora cu clienții noștri se va deteliora. Doar printr-o maniera grijulie, etică și profesională, vom reuși să aducem echilibrul financiar în viața consumatorilor.

Oferta noastră de servicii

În momentul în care clienții noștri ne trimit un nou proiect, noi știm deja că aceștia au nevoie de bani destul de repede. La fel de important pentru clienții nostri este ca relația lor cu consumatorii să nu aibă de suferit de-a lungul procesului de colectare al debitelor restante. La Intrum, punem etica în centrul tuturor actiunilor noastre si ne mandrim cu acest lucru. Alaturi de etica adăugăm inovația și experiența, menținându-ne poziția de lider incontestabil în industria de credit management.

Oferim servicii de credit management și de colectare a creanțelor, care asigură o rată de succes excelentă. Contactati-ne acum pentru o solutie personalizată. 

 

Solicită Ofertă Recuperare Creante

Solicită Ofertă Recuperare Creante