Când ar trebui să vă gândiți la externalizarea procesului de colectare?

Majoritatea companiilor fac greseala să aștepte prea mult timp înainte de a-și transmite creanțele către o companie specializată în colectarea acestora. Pentru fiecare 30 de zile întârziate, rata de succes a colectării se diminuează cu aproximativ 10%. Deci, este mai eficient să preveniți decât să tratați problema.

Colectarea creanțelor neîncasate reprezintă un proces important  pentru compania dumneavoastră deoarece îmbunatațește fluxul numerar și vă ajută companie să fie profitabilă.

Mai jos, vă prezentăm câteva semne care anunță că este cazul să contactați o companie specializată în colectarea creanțelor:

  • Clientul evită să vă mai raspundă la telefon

În situația aceasta, va trebui să le transmiteți un mesaj puternic că doriți să vă recuperați facturile neîncasate. Dacă dumneavoastră vă aflați în această situație, puteți apela la o companie care este specializată încolectarea facturilor restante. Aceasta va interveni drept o a treia terță parte și poate contacta clientul în companiei dumneavoastră. De obicei este o metodă ce are succes, firma de colectare utilizând o strategie specifică. Mai multe despre metodele de colectare, găsiți aici.

  • Clientul refuză să semneze o garanție personală

Acesta ar trebui să fie un semnal de alarmă foarte puternic. În această situație trebuie să vă gândiți de două ori dacă într-adevar vă doriți să faceți o afacere cu un asemenea client.

  • Clientul încalcă clauzele contractuale

Un alt semnal de alarmă puternic. Dacă vă externalizați cazurile în această situație de nerespectarea a termenilor contractuali, trebuie să transmiteți un mesaj puternic către clientul dumneavoastră, mai exact că nu veți tolera încălcarea clauzelor. Compania de colectare poate gestiona aceste litiigii contractuale în numele dumneavoastră.

  • Clientul își încalcă promisiunile de plată

Dacă se ajunge în situația în care clientul dumneavoastră nu achită la timp nici după a doua promisiune de plată . Dacă se întamplă să nu își respecte primul termen de plată, este foarte posibil ca nici pe cel de-al doilea să nu îl onoreze.

  • Clientul plătește doar parțial pentru a prelungi termenul de plată

Dacă nu sunteți de acord cu acest comportament de plată, vă sfătuim să externalizați cazul. Companiile de colectare precum Intrum România s-au confruntat de mai multe ori cu astfel de situații și sunt mai bine poziționate când vine vorba despre un plan de rambursare.

  • Clientul ignoră scrisorile de reamintire

O companie bună de colectare va acționa atât ca o extensie a companiei dumneavoastră cât și a brandului. Impactul psihologic este mult mai mare când clientul primește scrisori de externalizare din partea unei companii de colectare ce acționează drept terță parte.

  • Nimeni nu are timp să urmărească facturile restante

Multe companii nu au timpul necesar să își colecteze propriile datorii, așa că de ce să nu externalizeze aceste facturi neîncasate înca din prima zi? Dacă procedați astfel, firma dumneavoastră economisește timp și este dispusă să facă ce știe cel mai bine – să își mențină clienții fericiți.

Dacă se întâmplă ca firma dumneavoastră să întâmpine o mare parte din semnalele prezentate mai sus, cel mai bine este să ne contactați pentru a gasi împreună cea mai potrivită soluție pentru combaterea acestora.

Sunați-ne la numărul de telefon 0735.808.379 sau completați formularul de contact de mai jos și vom găsi de îndată cea mai bună soluție pentru situația dumneavoastră.

Solicită Ofertă Recuperare Creante

Solicită Ofertă Recuperare Creante