Care sunt etapele unui proces de colectare?

Cu siguranță vi s-a întâmplat să întâmpinați situații în care clienții dumneavoastră nu au reușit să îsi achite facturile la timp sau chiar deloc, din diferite motive. Dacă v-ați gândit să apelați la o firmă specializată în colectarea facturilor neîncasate, mai jos regăsiți procesul prin care trece creanța dumneavoastră în momentul în care apelați la astfel de servicii

Ce reprezintă procesul de colectare al creanțelor neîncasate sau întârziate?

Intrum România efectuează acest proces de colectare al creanțelor cu scopul de a determina clienții dumneavoastră să își achite restanțele, penalitățile, majorările și dobânzile astfel încât pe viitor să putem crea un comportament al plăților cât mai benefic pentru fiecare firmă în parte și totodată să păstrați o  bună relație cu clientul.

Creanțele dumneavoastră, în momentul în care ajung în cadrul companiei Intrum, au posibilitatea să treacă prin următoarele departamente in funcție de tipologia acestora:

  • Departamentul de colectare amiabilă (Amicable Collection)
  • Departamentul de colectare pe teren (Field Collection)
  • Departamentul de colectare pe cale juridică (Legal Collection)

Departamentul de colectare amiabilă

În momentul în care creanța dumneavoastră ajunge în departamentul amiabil se efecutează următoarele acțiuni de colectare:

  • Apelarea telefonică
  • Transmitere de sms-uri
  • Transmitere de e-mail-uri
  • Transmitere de notificări de plată
  • Efectuare skip tracing

Agenții noștri specializați discută cu reprezentanții firmelor într-un mod manierat, etic și profesionist în vederea stabilirii unor termene de plată echitabile pentru lichidarea situației.

Fiecare caz în parte beneficiază de o strategie dedicată în funcție de particularițăți precum: valoarea crențelor, zile de întârziere, tipul datoriei, tipul debitului și altele.

Departamentul de colectare pe teren

Departamentul de Direct Collect dispune în prezent de mai mult de 40 de agenți de teren, la nivel național, specializați în colectarea creanțelor.

Procesul de colectare în departamentul Field se efectuează astfel:

  • Agentul efectuează vizite la firmele care dețin creanțe neîncasate
  • Acesta negociază cu reprezentatul firmei într-un mod manierat și etic

Avantajele colectarii in acest departament sunt:

  • Impactul psihologic este considerabil față de colectarea în departamentul amiabil
  • Timpul de colectare este redus față de colectarea in departamentul juridic

Ceea ce este foarte important de adăugat este că, pe parcursul procesului de colectare pe teren, interacțiunea este de manieră amiabilă și profesionistă și iar agenții explică detaliat datoria și, împreună cu debitorul, găsesc o soluție de rezolvare.

Departamentul de colectare pe cale juridică

Departamentul juridic din cadrul Intrum deține avocați In-house și o rețea extinsa de executori judecatorești.

În acest departament, creanța dumneavoastră poate trece prin următoarele proceduri:

Servicii departament juridic propriu:

  • Notificare firmă prin executor judecatoresc
  • Apelare telefonică prin consilieri colectare
  • Transmitere de SMS-uri
  • Verificarea solvabilității firmelor în cauză

Servicii instanță

  • Alcatuire dosar instanță
  • Depunere dosar instanță
  • Urmărire termene de judecată
  • Notificare sentință către firmele in cauză

Servicii etapă de executare

  • Obținere titlu executoriu
  • Poprire pe venituri
  • Executare mobiliară
  • Executare imobiliară

 

Pentru a afla care etapă este cea mai potrivită nevoilor dumneavoastră, ne puteți contacta la nr de telefon 021.306.53.98, la adresa de email sales.ro@intrum.com sau, puteți completa formularul de mai jos:

Solicită Ofertă Recuperare Creante

Solicită Ofertă Recuperare Creante