Cautati Servicii de Recuperare Creante? 

Solicitati Oferta

Citeste mai mult ›

5 priorități pentru ca afacerea ta să reziste în criză

Pandemia de coronavirus nu a dus numai la o criză sanitară ci și la una financiară. Multe afaceri au fost nevoite să se închidă temporar sau definitiv, altele să se reinventeze și adapteze rapid, iar unele au avut pierderi semnificative greu sau imposibil de recuperat.

Ca antreprenor, greul afacerii cade în principal pe tine în momentele de criză. Asta te poate copleși și, dacă nu știi ce alegeri să faci, îți poate afecta afacerea pe termen scurt și lung. Conform unui articol realizat de Harvard Business Review, unul dintre cele mai importante lucruri ca afacerea să reziste în criză este să știi ce să prioritizezi. Hai să ne uităm la 5 priorități care îți vor ajuta afacerea să reziste pe timp de criză.

 

  1. Fii flexibil
    Poate una dintre cele mai importante priorități în criză, flexibilitatea te va ajuta să te adaptezi la schimbare și să nu rămâi blocat într-o gândire fatidică. Fă-ți o echipă de oameni inovatori din companie care-ți pot oferi perspective cât mai variate ca să puteți dezvolta noi strategii de combatere a crizei. Fii deschis la feedback și nu te teme să faci lucruri cu care nu ești obișnuit. 
  2. Timpul de gândire
    În momente de criză, când emoțiile pun stăpânire chiar și pe cei mai raționali dintre noi, este ușor să alegi calea impulsivității și să iei decizii rapide fără să le treci prin filtrul gândirii. Deși e important să acționezi reactiv când sunt probleme în companie, este crucial ca orice decizie pe care o iei să fie gândită în avans. Oferă-ți timp de gândire pentru decizii importante și ia-ți câte zece minute înainte să suni sau să trimiți un e-mail cu impact major. Fii înțelept în loc să acționezi din panica de moment. 
  3. Problemele cele mai importante pe primul loc
    Când ne simțim copleșiți, majoritatea dintre noi alegem să ne ocupăm de lucrurile mărunte întâi și abia apoi de cele care necesită mai mult efort și implicare. Doar că în afaceri, lucrurile ar trebui să stea exact invers, fiindcă problemele majore nerezolvate în timp util se agravează și-ți vor îngreuna munca în toate ariile. Așa că, ocupă-te de ce arde acum, iar odată ce ai stabilizat afacerea, rezolvă și problemele minore. 
  4. Un plan de acțiune clar
    Pe timp de criză oamenii au nevoie de un sentiment de stabilitate și predictibilitate. Cum poți oferi asta oamenilor din compania ta? Fă un plan de acțiune cât mai clar și asigură o comunicare transparentă între toate departamentele. Comunică ce decizii se vor lua, care este scopul lor și ce strategii trebuie abordate. Asta va crea încredere și va întări echipa ca afacerea ta să treacă mai lin prin criză.
  5. Bunăstarea angajaților și a clienților
    Ca afacerea ta să reziste pe timp de criză este important să prioritizezi bunăstarea angajaților și a clienților, fiindcă și ei sunt direct afectați de problemele apărute. Ascultă temerile angajatilor și găsiți împreună soluții pentru ca munca să se poată desfășura în continuare într-o manieră productivă. 


De pe altă parte, este important să adresezi nevoile clienților și să le arăți că afacerea ta este alături de comunitate. O abordare sinergică va întări legătura pe care o ai cu angajații și cu clienții, iar aceștia îți vor rămâne alături pe timp de criză. 


În final, deși în criză avem tendința să fim mai înțelegători cu cei din jur, este important să nu lași nerezolvate problemele cu facturile restante. Apelează cu încredere la serviciile unei companii de recuperare creanțe, precum Intrum România, care te va ajuta rapid și eficient să-ți recuperezi banii. Pe timp de criză fiecare sumă de bani contează.

Telefon
Adresa
Mesaj
Telefon
Adresa

Adresa Intrum Romania

Sediul și Adresa poștală Intrum România
Str. Dinu Vintilă, nr, 11, etaj 1 și 2
021101 București
Mesaj

Adresă email Intrum România

Trimiteți mesajul dvs.

Vă rugăm să folosiți următoarea adresă de email pentru a trimite mesajul dvs.