Suntem aici pentru dumneavoastră
Va doriti un viitor fara datorii?

Suntem aici pentru dumneavoastră

Sfaturi si Recomandari

Intrebari frecvente

Cele mai populare intrebari

Cum îmi plătesc datoria?

Dacă datoria dumneavoastra este administrată de Intrum România, vă vom emite o notificare de reamintire cu informațiile de plată. Mai multe opțiuni se vor regăsi în notificarea primită. Puteți consulta aici lista optiunilor de plată sau la numărul de telefon: 021.365.34.34

 

Ce datorie am?

Dacă datoria dumneavoastră este administrată de Intrum România, cel mai probabil ați primit o notificare explicativă, în care vă prezentăm existența a două posibilități: fie suntem mandatați să colectam în numele clientului nostru, fie în nume propriu. Scrisoarea indică suma pe care o datorați dumneavoastră. Pentru mai multe detalii ne puteți contacta la numărul de telefon 021.365.34.34 sau puteți consulta forumularul de contact de aici

 

Ce se întamplă dacă plătesc suma anunțată de Intrum?

Imediat ce plata dumneavoastră a fost procesată, creditorul dumneavoastră va fi informat. Vom transfera banii către acesta iar situația dumneavoastră va fi încheiată. (dacă plata este efectuată către noi). Pentru a confirma efectuarea plății, accesați formularul de aici.

Ce se întamplă dacă plătesc doar o parte din suma datorată?

A achita doar o parte din sumă datorată este un început. Însă tot puteți fi tras la răspundere pentru sumă rămasă neachitată și astfel veți primi în continuare mesaje de reamintire. Pentru a lua cea mai bună decizie cu privire la suma dumneavoastră restanță, vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon 021.365.34.34 sau completând formularul de aici.


Doriti sa luati legatura cu noi?

Suntem aici pentru dumneavoastra